Skip to main content

Odświeżanie ;) / Refresh

Odświeżam moją obecność :) jestem, szyję ale narzuty nie chcą się szybko szyć. Ten stosik to zajawka tego, co będzie wkrótce. A post tak naprawdę jest z okazji roku blogowania - świętowałam 20-ego lutego jak na szyciową maniaczkę przystało - przy maszynie :)
I'm working and this is only a little part of new quilt.

  

Przy okazji pokażę Wam stojak na nici w dużych szpulach. Zrobił go mój mąż, ale może którejś z Was się przyda, bo gdy sama zaczynałam szyć na dużych szpulkach to mocno nagłowiłam się zanim wymyśliłam, jak je dobrze poprowadzić (oczywiście można kupić taki stojak, ale zrobienie własnego jest dużo fajniejsze ;). Taki stojak umożliwia dobre rozwijanie nitki, a duże szpulki mają jedną ogromną zaletę ... są tanie a przy pikowaniu olbrzymów nici idzie mnóstwo!
Today I would like to show you something what my husband done for me. This is simple rack for thread (those in large spools). You can buy it but it's easy to do it by yourself. It's very useful because large spools threads are very cheap and I use them in sewing big quilt.


Na koniec polecam Wam dwa konkursy w sklepie Jednoiglec - nagrody apetyczne, oczywiście tkaniny. Ja się nie skuszę bo graficznie słabo stoję ale może któraś z Was? :)



Dziękuję Wam za komentarze pod pokrowcem na fotelik- w ten weekend kolejny idzie pod maszynę ;) Thank you for your comments!

Comments

  1. Taki stojak na pewno jest przydatny,gdy nicidzie z duzej szpuli.mala,prosta rzecz a cieszy:-)
    Cza blogowy szybko mija.U mnie w kwietniu bedzie rok blogowania,oczywiscie lacze pierwszy blog po polsku.Szkoda,ze narzuty nie chca sie szybko szyc:-)
    Lubie ogladac te Twoje elementy a potem sobie wyobrazac,jak to 'zagra' w calosci.
    -Pozdrawiam Cie serdecznie-Halinka-

    ReplyDelete
  2. Obecność odnotowana ;) Gratulacje z okazji pierwszego blogowego roczku i oby było tych rocznic jak najwięcej!

    ReplyDelete
  3. Gratuluje roczku ;)i życzę kolejnych udanych lat blogowania :)
    Fajny stojak :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  4. stojaczek super! bardzo pomysłowy:)
    Szyj, szyj i pokazuj!:)

    ReplyDelete
  5. Gratuluję roczku! Ciekawa jestem tej nowej narzuty:)

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najlepszego urodzinowo!!
    Fajny stojak , tez sie zastanawialam ostatnio ze bardziej ekonomicznie szyc korzystajac z duzych . Popoweidz prosze jak prowadzisz nitke ze szpulki do maszyny?

    ReplyDelete
  7. Gratuluję roczku :)
    bardzo pomysłowy stojak ...
    a czemu Uleńko skrywasz tak wspaniałą maszynę?
    widzę, że jest z wydłużonym "stolikiem" :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  8. Dziękuję :)
    Iga - maszyna skryta bo odpoczywa ;) a zdjęcie ciemną nocą robił mi mąż:)tylko ten pokrowiec jest okropny- muszę jakiś patchworkowy jej zafundować.
    Madziza - nić prowadzę właśnie przez ten stojak, na górze przez haczyk a potem normalnie w maszynie tak jak zwykłe nici. Dzięki temu naprężenie nici jest normalne, a nić sama się odwija bez konieczności obracania się takiej wielkiej szpuli.

    ReplyDelete
  9. Stojak jest świetny!
    I nie mogę się doczekać "kawałków" nowej narzuty!

    ReplyDelete
  10. Super stojak!


    Zapraszam na WIOSENNE CANDY ze ZŁOTYM KROJEM
    Dziękuję za odwiedziny.

    Pozdrowienia od starszej Uli dla młodszej Uli:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial