Skip to main content

O pingwinach :)

Dzisiaj coś o dwóch pingwinach.

Na początek pingwin poduszkowy. Został wyszyty przez moją Mamę, a poducha powędrowała do kuzynki moich dzieciaków. Różowo-fioletowo-niebieskie paski zrobiłam z długaśnego pasa resztek, który wykorzystywałam już wcześniej w poduszce z klaunem.


Pamiętacie mojego pingwina PP, którego uszyłam na konkurs związany z projektowaniem bloku patchworkowego? Pomyślałam, że skoro już ten wzór stworzyłam to go Wam udostępnię.


Jeśli macie ochotę zapraszam - wzór do pobrania w foracie PDF (w odświeżonej wersji z roku 2017) TU - KLIK. (You can download the penguin Paper Piecing Pattern in PDF file CLICK HERE). Oko najlepiej zrobić jako aplikację.


Może komuś się przyda i oczywiście chętnie zobaczę go w Waszym wydaniu! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania do wzoru napiszcie, postaram się pomóc.

Comments

  1. Swietny pingwin :) musze kupic maszyne do szycia! mam sporo szmatek wiec moze uda sie cos uszyc :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne pingwinki!
    wielkie pochwały dla mamy! haft jest wspaniały!
    A twoja wersja PP jest cudowna! Super!

    ReplyDelete
  3. Poducha jest extra, a pingwinek bardzo ciekawy :)

    ReplyDelete
  4. Po inwazji sówek na blogach widzę, że pingwiny sąa na topie. W sumie trudno się dziwić bo bardzo urokliwe stworzonka, szczególnie tak pięknie wykonane jak u Ciebie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  5. swietny pinfwinek a i calosc prezentuje sie znakomicie

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

My Happy Place Row Along 2018