Skip to main content

Kartki wielkanocne

W tym roku moje kartki wielkanocne są skromne, ale nadal własnoręczne. Zainspirowane wzorem podpatrzonym w książce na wielkanocne pomysły dla dzieci, zrobione z resztek tkanin. Nie wyszły idealnie tak jak chciałam, nawet napis do wydruku nie wyszedł taki jaki miał być, ale teraz już takie zostaną i mam nadzieję że zaniosą dobre życzenia tam gdzie będą posłane :)


 I to niestety tyle moich Wielkanocnych przygotowań, w planach były jeszcze serwety świąteczne ale chorowanie skutecznie odciągneło mnie od szycia.

Ula

Comments

  1. Super kartki i swietny pomysl..a ja u Ciebie w Elementach patchworkowych znalazlam swietnego tutka i dzis wieczorem zabieram sie za szycie gesi..wiesz o czym mowie.?Pozdrawiam MILo:)

    ReplyDelete
  2. Jak fajnie, że są osoby które wysyłają kartki świąteczne :D. Pomysł ciekawy i inspirujący

    ReplyDelete
  3. kartki świetne
    ZDRÓWKA życzę!!!!

    ReplyDelete
  4. Prześliczne karteczki! Aż żal wysyłać... ;-)

    Dużo zdrowia Wam życzę!

    ReplyDelete
  5. Kartki wykonane własnoręcznie są najpiękniejsze♥

    ReplyDelete
  6. Piękne kartki a najcenniejsze że ręcznie robione, taka kartkę aż miło dostać :)

    ReplyDelete
  7. śliczne kartki, żółciutkie jak kurczaczki:) no i własnoręcznie popełnione to bardzo cenny rarytas:)

    ReplyDelete
  8. Specjalnie powiększyłam zdjęcie by zobaczyć to " co nie wyszło" i się zawiodłam : )))
    bo nie widzę braków, a kartki są pomysłowe, kolorowe
    i śliczne : )

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial