Skip to main content

Przewrotnie na upał

U mnie upał i nie powiem, żebym się z tego cieszyła... Na dodatek wyszywanie w takich warunkach motywów bożonarodzeniowych wydaje się absurdalne. Ale wiem, że w okresie bliżej świąt na pewno nie znajdę na to czasu, więc zabrałam się wcześniej za robienie kartek. Ręcznie robione kartki to już nasza tradycja.


W tym roku postawiłam na krzyżykowanie, chociaż wolałabym coś z wykorzystaniem maszyny, byłoby szybciej. Już się przekonałam, że z krzyżykami nie połączy mnie wielka miłość, ale wzory czasem są tak piękne, że mogę się poświęcić. Tak więc zdrada heksagonów jest tylko chwilowa i tak naprawdę to krzyżyki stawiam wieczorami do filmów, a na dworze najlepiej jednak idą heksagony :)


Zrobiłam dwie bombki (ta na zdjęciu powyżej to moja ulubiona na choince i tutaj też fajnie wyszedł efekt 3D) i dokończyłam aniołka, którego entuzjastycznie wybrała i zaczęła wyszywać moja 6-cio latka, ale dokończyć już nie chciała i zaparła się że do świąt nie ruszy ;) Reszta wzorów nieodgadniona, szukam coraz prostszych żeby przyśpieszyć dłubanie.

Dobrej reszty tygodnia!
Ula

Comments

  1. Swietnie Ci idzie:)Tak krzyżykowanie to żmudna praca. Trzymam kciuki i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. widzę że sezon świąteczny już pełną parą :) ja jestem na etapie przeglądania wzorków hihi i w tym roku znowu stawiam na matematyczny :P Twoje hafciki są urocze

    ReplyDelete
  3. Nie podejrzewalam Cie o zaciecie do krzyzykow.ale skoro Cie na chwilke dopadlo to sie pobaw..ja uwielbiam hafty krzyzykowe ale nie mam do nich cierpliwosci..u mnie na tapecie tez heksagony .Marzy mi sie z nich torba..hmmm pomyslu jak narazie nie mam,Buziaki

    ReplyDelete
  4. Ulcia ... śliczne te Twoje krzyżyki ♥
    Uwielbiam do nich siadać kiedy wieczory już coraz dłuższe i święta coraz bliżej...
    W ten oto sposób, za sprawą Twoich hafcików zatęskniłam za krzyżykami ;)

    ReplyDelete
  5. Podziwiam Cię za robione własnoręcznie kartki, i na dodatek haftowane maciupeńkimi krzyżykami:)obdarowanemu musi być bardzo miło dostać taka kartkę. To co wyprawiasz z heksagonków wprawia mnie w lekkie osłupienie, już jest 191 a zapowiada się na dużo więcej - Ula - chyba medal dostaniesz:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dobre słowo motywuje :)

Popular posts from this blog

Patchworkowa Piłka (2) - Tutorial / Patchwork Ball - Tutorial

Christmas Caroling RAL 2017 Live!/ Świąteczne Kolędowanie RAL 2017 - Już jest!

Jak uszyć węża - tutorial